петък, 22 януари 2010 г.

Когато имам много работа...или историята на един кейк

Какво се прави когато имаш много и неотложна работа?
Ако изключим възможността да полегнеш, не заради друго, а защото никой няма да ти я свърши вместо теб, то какво остава ?
В моя случай, ето какво - развихрям се на друго поприще !
Подкукоросаха ме няколкото блога, които следя. То са едни вкуснотии, представени там, едни красоти.
И аз какво направих ? Взех, че вдигнах крак да се подкова.
В конкретния случай, реших да се проявя като майстор кулинар /абе амбициите ми не слизат по-долу от "про", независимо от областта на изява/.

Сега дори се чудя, хваля ли се или се оплаквам. Не намирам удовлетворение в това, да се навра в кухнята! Сигурно защото нещо ми е сбъркано.
Къде ми се изгуби въображението, че избрах да се представям по този начин ?
А може би е нещо друго, не намирам предизвикателство в тази дейност. Знам го, мога го, какво чак толкова- храна. Днес я ядох, утре пак. Добре де, поднасям я красиво, че кога съм го правила грозно ? Разнообразна е - че аз ли ще се оставя на монотонността ? Харесват това, което правя, е, с изключение на една супа рибена, не помня как обърках сладкия червен пипер с лют. Хахаха, дори котката като я наближи и мустаците и щръкнаха, после една седмица не припари близо до дома ми.
С една дума, опитвам се да бъда нормална ...ъъъъ жена, упс, абе много я мразя тая дума "домакиня" !
Но пък хайде, от мен да мине, от време на време може да се представям и така:


Е, това е т.нар. кейк от Дража, направен и представен от мен.
Рецептата, ако някой се обърка да надникне тук :

Продукти 
- 4 яйца;
- 1ч.ч. захар;
- 6 с.л. хладка вода;
- 5 с.л. олио;
- 1  и 1/4 ч.ч.брашно;
- 1/2 бакпулвер
- 2 с.л. какао
- орехи, стафиди, кора от лимон/портокал

Жълтъците и водата се разбиват и се прибавя захарта, олиото и пресятото брашно с бакпулвера,
лимонената кора.
Белтъците се разбиват отделно на сняг с няколко капки ломонов сок. Добавят се към останалата смес. Готовото тесто се излива на около 1/3 в намазана с масло форма, поръсена с брашно, слагат се орехите и стафидите. Последната трета част се овкусява с какао и се долива най-отгоре. Разбърква се, за да се образуват мраморни форми и се слага в гореща фурна 200 градуса за печене за около 40 минути.

2 коментара:

  1. Кексът ти е много хубав, "домакиньо" хахаха
    Колкото и да не ти се ще, снимката говори, че си добра домакиня :)))
    Поздрави и на котьо с щръкналите мустаки :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ааааа, аз все се залъгвах, че ще ми се размине това с "домакинята", но явно няма как :(
    Шегувам се ! Благодаря, оценката от теб е нещо стойностно, предвид това, което представяш в блога си !

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails