петък, 22 октомври 2010 г.

Catering

за подбрани блогъри

Тук нещата стават страшни,
а специалитетите - ужасни!
То е мрънкане неустоимо,
сърденето - предвидимо!
Ел, си проси момък снажен
с плочки тежки, поглед влажен,
 
плато морски дарове да и поднася
с девойките на бара да не се занася!
Иди,  смръщва вежди,страшно се нацупва
цигарето и е празно, столът накуцуква
/това даже не знам така ли се пише :)))/

"Що за безобразие царува тука?
Искам чер хайвер, не риба-щука!"
Келнерът, Ностромо, скача кат` ожилен,
шефката му иска пак поклон сервилен:
-Тая няма да я бъде, докато съм жив!
Мята платото на пода и измъква се щастлив!


Така роди се увертюрата на сага без придатък.
Сценарият на първо действие очаквайте нататък !


Edit:
Увертюрата по заповед ще има продължение.

 Ел на удъра отвърна, чакайки опровержение.
Но за нейна най-голяма изненада
В одата ще включа аз ...награда!
Ще поканя тук небесната царица,
да отмерва ритъма и с огърлица
от нейните  възвишени слова,
да украси започналата веселба!


9 коментара:

  1. Хихихи, поетесата ми тя (сори за фамилиарниченето, ама тъй ми идва от вътре :)))

    Много добре си ги нанизала, че и снимков материал, за доизяснавяне на картината :)))

    Много усмивки, Иве

    ОтговорИзтриване
  2. Аххаа - Ивееее!
    Ти най-голямата хищница ме изкара!
    :)))
    Влажният поглед е мнооооого важен!
    Тия със сухите погледи хич да не ми се мяркат в полезрението!
    Ей, ама вие с Ностро ще ме накарате пак да пропиша стихове! А каква некадърна поетеса съм....
    Ще страдате, да знаете!

    :)))
    Усмихнат и весел ден ти желая! За мен - влажен! ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Ина, ама то с теб сме си фамилия, нормално е! :)))

    Ел, аз не те изкарвам, само вкарвам във ...филма :)))
    А пък с Ностро или не, чакам си заканата :Р

    ОтговорИзтриване
  4. Аз само да попитам...на тоя момък горе ти ли му прави колието? Щото много мразя да ми пипат мъжете!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Емиии, премерих му го само...колието и ти го снимах :D:P

    ОтговорИзтриване
  6. Мале-мале, ама рими , ама чудо :) Вие сите сте се наговорили днес ми се струва :)Много забавна щафетка :)

    ОтговорИзтриване
  7. Келнерът го няма :)
    Но тук е терапевтът :)
    http://www.bela.bg/?page=inner_page&page_id=36&article_id=1000563

    ОтговорИзтриване
  8. Аууу, ма аз съм била много джиджана бе!!!И Ностромо е келнер? Ухааааа...Не, пак ще го повторя, слушайте ме внимателно- Ууаахааааа, примляс, примляс и въздиш.
    :))))))
    По-натам и аз ще се включа, Диве:)) Страаашно ми хареса:)

    ОтговорИзтриване
  9. Лили, хващай фотоапарата- включена си във играта! :)))
    Вал, и тебе не простих-вкарах те във стих! :)))
    Иди, ти си важна клечка тука-можеш прати сите на буклука!
    Ахахах, край, стихоплетството ме хвана като норовирус посред лято :)))

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails