вторник, 24 август 2010 г.

Черен лебед или черна овца

Доколко двете теории са близки се замислих в един момент.

И двете описват случаи непредвидими, необясними изключения в исторически, философски, психологически, а ако щете и социален аспект, с последващо влияние. Но докато лебедът е някак благородно ..ъъъъ, животно, добре де, птица, дори не бозайник, а нали уж последните били на върха на еволюционното развитие, като изключим  идеите че  ъъъъ., оф, пак се отнесох! Та говоря, че лебедът си има и някакви крила, полети на сън и наяве не са му чужди демек. А на горкото създание овца все нещо не му е както трябва. Ту руното и не е мериносово, ту не е в очаквания /да се чете като "златен" цвят/, ту пък не ходи накъдето иска стадото. Ама иначе казват "вакли" очи, каквото и да означавало това.  Интересен е фактът, че в древните ни предания/приказки точно на овчите представители се пада честта да свързват хората с горното и долното царство! Нали си спомняте, белият овен те извежда нагоре, а черният-надолу. Така, такааа, с други думи,  ай си се подвел,/може да се каже и "яхнал" :)))/ по Black Ram,  няма как да не тръгнеш към посоката, която си му е определена от цвета на руното! Е как ми кажете сега да не изпитваш определен ...ъъъъ, оф, как не им отива думата "респект" само! Като си го помисля и ...гъррррр, но пък френското "Рокфор" се прави само от първокачествено овче мляко, така че, пак за респект говорим, било то и суб-ниво :))) 

Сега само да доуточня, ако някой си мисли, че тук ще застана в ролята на адвокат на овцете, жестоко се лъже, но пък не съм и прокурор!

А сега ми кажете какво е първото, което се сещате, като чуете "черен лебед" ? Не е приказките на Андерсен, нали? Аз, да си призная се сещам за Варна. Но ми беше много любопитно да се заровя в The Black Swan Theory!

Доколко мога да се припозная в едното или другото, ще кажа това:
Считам се за независим, свободно лутащ се в което измерение си пожелая...ъъъ, електрон / с днешното запознанство по теорията дори...лебед, черен!/
Ако някой има нужда от доказателства, то фактологията му е смътна, непозната и недостижима :)))



P.S И всичко това заради трейлъра на този филм:

8 коментара:

  1. Днес ми е ден определено...:D
    Дали лебед/или както дребното казва "Ебед" :))))/или овца все черно е ;)Иначе мацката от филма/и и двете де/ са страшни! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Филмът обещава де е интересен.
    А иначе първото за което се сещам е именно Андерсен :D

    Хубав и усмихнат следобед, Самодивка :)

    ОтговорИзтриване
  3. Филмът ще бъде много интересен!
    Много ми хареса трейлъра!
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Интересно, кога ще излиза филмът:)

    ОтговорИзтриване
  5. Филмът излиза на 1-ви декември, ще го видим какъв е...
    Хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Хайде и аз да не остана по-назад от стадото хихих (никой да не се обижда, влизам в "контекста на темата" :)))
    Като чуя ледеб, няма значение черен ли е, бял ли е, и се сещам как са ги готвили едно време хахах Даже намерих рецепта от 14 век за приготвянето на лебед, но кой ме знае къде съм я бутнала (това е по повод разказите на екскурзовода в един от замъците на Лудвиг ІІ. Та оттогава при споменавето на тази птица, картината, която се рисува пред очите ми е: около 40 годишен слуга, с мръсни, провиснали дрехи, държащ под мишница, все още жив лебед, запътвайки се към кралската кухня... и дотук ще спра, че става кърваво)

    Ама гледам, че и филмчето си е страшничко blink

    ОтговорИзтриване
  7. Ааааа, Ина, умори ме с твоята асоциация, честна дума, че и я описа образно, после филмът бил страшен :))))Чак рецепта да имаш, кой е опасен сега ? :)))
    Но аз наблегнах на "черен", все пак, не просто лебед/и :Р

    ОтговорИзтриване
  8. А като си говорим за стадо, да не мислиш, че ято /кокошки/ е по-поносимо? :))) Пхахах, в един парк в Нант как са ни гонили едни гъски, ама птиците :))))

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails