сряда, 22 септември 2010 г.

Есенно с браунис

Свърши лятото, днес официално
отчетохме първия ден на есента.
Празнично беше,
много хора, много вълнения,
но някаква тъга се прокрадва на фона всичко това!
Не те пита искаш ли я,
не се вълнува какво ти причинява!
Тя застава и обявява присъствието си,
очаквайки овации и кошници цветя!
Заела е сцената, изживява се като примадона!
Очаква шампанско и купища поклонници,
миглите и пърхат като криле на колибри,
сбръчква носле и капризно кокетничи с всички около теб!
Краде усмивките, краде светлините на ирисите.
Дали да не я подкупиш, измамиш ?
Или...
Вдигни нивото на серотонин и я прогони !

И ето, на помощ идва тази рецепта !



P.S. Ина, страхотен браунис се получи, позволих си да добавя освен орехи и кокосови стърготини. Ямииии, до утре не знам дали ще оцелее нещо за по-нормални снимки :)))

 Е, тъгата може и да упорства, но пък децата лекуват всички ужаси със сън, така че...лека нощ ви пожелавам, запътвам се към страната на сънищата и смятам да не се инатя, избирайки пътя или броейки овчиците наоколо :)))

7 коментара:

  1. Que bonito blog!, cuenta con una amiga más....
    Besitos!

    ОтговорИзтриване
  2. Есента е тук и това е факт. Да я посрещнем с усмивки:)Нямаме друг избор! Лека нощ и упешен ден:)

    ОтговорИзтриване
  3. Много поетично изпрати лятото, Иве :)
    Ох, родена съм в края на есента, когато е кално, мрачно, дъждовно, абе... кофти история :)))
    Виж, онази слънчева, изрисувана с пъстри цветове и застлана с шумолящ, някак приятно миришещ килим, ми е в пъти повече на сърце :)

    Радвам се, че ти харесва брауниса, Иве :)
    Прегръдки :)

    П.П. Снимката ти е много добра, не се коси, виж моите първите опити колко размазани са :))) Добре, че беше Ириночка, та ме светна, че цветенцето на апарата служи за нещо :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Цвети, има усмивки, имаааа :)

    Ина, аз пък съм родена с първите ранни, прекалено даже, кокичета, но повярвай не ми е тръпка и този, и следващия сезон, все ми е студено, носталгията по лятото мира не ми дава, друго си е палми и тропическо море/океан :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Много добре ми дойде твоето писание, точно отговаря на моето малко минорно настроение....Ама пък края е оптимистичен, и с този Браунис!
    Хубаво циганско лято и много усмивки! Напук на всичко....

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти, Пепеляшка, аз залитнах по пъдпъдъците, които предложи, ммммм страхотна рецепта!

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails