четвъртък, 14 октомври 2010 г.

Да дигнеш летвата

 и да стигнеш до Рая

След вчерашната бира и вица, споделен тук, днес е ден за вдигане на левъла /айде, с чуждиците по-внимателно, да не прекаляваме :)))/ и завръщане към доброто старо, избрано, ароматно и пивко червено вино, предложено в   бургундска чаша, за да задържи по-дълго време аромата:




Салата "Фокачо", пиле"Киевшан" и Ина ме зарази достатъчно, че да си поръчам "Крем брюле":


Ех, как да не обичам на чужда трапеза?


Няма разчорлени и влажни покрай фурната коси /хъх, то моята кога ли не е била...ъъъ неподредена да го кажем :)))/, няма примък-отмък, няма близки срещи с препарати и миялни машини /ръчички/. 
Изискана кухня, дискретно и перфектно обслужване, стилен интериор!
Казано накратко - "Райа" !

P.S. Кога ли ще ми омръзне на чуждо и ще посегна към ...своето /собствено кулинарстване/ ? :))))

8 коментара:

  1. Страхотно,пожелавам ти да се чувствам много често така,приятна вечер и наздраве Иве:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ха, тъкмо се кокоря, че познавам маси, с такава покривка, в комплект с такива столове, същите диванчета и аха щях да ти забивам въпроса не е ли това Раай-та в Пловдив!
    Самодивке, много ми харесва това място (и кухнята), завидях ти, да знаеш! И да не се лъжем, че благородно - няма такава завист, тя си е само една.
    Еееееех, искам и аз там!

    ОтговорИзтриване
  3. Що пък с две а-та съм го написала.........

    ОтговорИзтриване
  4. Е, а ние които не го знаем това заведение само гледаме и преглъщаме :)
    Ама ще ви глобим!
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Ахахах, Силве, ще се постарая да се чувстваш все така :))) Наздраве!
    Калчо, райско е:)))
    Пепи, знаем си го ние, затова пак там...скоро! :)))
    Дани, не ни плашиш с тези глоби, да знаеш :))) Хубава да е :*

    ОтговорИзтриване
  6. Хм, ама ти освен "пиянка", се оказваш и голяма "скинтица" :)))
    Хайде, все на "чуждо" да ти върви :)))
    Прегръдки и много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ина, позна, мила, скитница съм и тази вечер пак "на чуждо" бях :P
    /бонус от "учи мама да не работиш" :))))/
    Обаче с такова удовлетворение очаквам да се наспя утре, че само нахълтването на малкия тартор с бойния вик "Мамооооооооо, гладен съм!" е в състояние да ме пробуди :D

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails