сряда, 10 август 2011 г.

Jewelry Obsession

В началото бях силно впечатлена от приказките на Николай Райнов, където всяка Самодива има свое съкровище. В повечето случаи ставаше въпрос за елмазени гривни. Не, че нямах период, в който носех като единствено бижу гривна, имах.

Малко по-късно, когато вече можех сама да чета, изпаднах под влияние на една забравена вече книжка, наречена "Откраднатият пръстен" на Иван Остриков. Сестра ми непрестанно ми се подиграваше, защото това беше първата, много сериозна за мен, книга и не спирах да я препрочитам. Оооо, това беше почти преди...хилядолетие :D И така, за дълго носех само пръстени..

Сега мога да кажа, че имам най-голяма страст към обиците. Нося предимно сребърни, но напоследък разнообразих аксесоарите си с неща далеч по-непретенциозни, но  достатъчно ефектни. Включително, залитнах по стъклените мъниста Мурано, които успях да си взема от магазин Фемоа. Имах щастието да се запозная с двете мили дами - майка и дъщеря, които ще ви покажат и насочат към това, от което се интересувате много мило и деликатно.  На финал ще се озовете с не толкова олекнало портмоне, колкото ухилени до уши или поне аз бях така.
Изработването на такъв тип обици за мен е удоволствие, сравнимо само с.... носенето им!






Следващите са много стари вече...ехееее, от май месец, пхахаха :))))


Време за изработка на всеки един чифт - не повече от 3 минути :Р


P.S. По обиците ще ме...познаете :))))) /или някой друг, на когото съм ги подарила :P :D/

P.S 2 Поставката със сините мъниста, на която са закачени обиците е сложена единствено, за да дразни ...една русалка :Р

28 коментара:

  1. Несъмнено присъствие на вкус!
    Моля,прати ми адреса си на Bisiwolf@abv.bg,за да добавя още един поздрав!!!Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Авe на вас жените май не са ви дърпали ушите, като малки. :D

    ОтговорИзтриване
  3. АААААА!!!
    Това вече не се търпи!
    Ей сега призовавам южния вятър и няма да се усетиш как оставаш без поставка с обици. :)))

    Аз си пробих ушите късно - към 18-тата година. После установих, че не понасям нищо да се врътка из косите ми...
    :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аууу, Иве, давай насам обеците. От поставка нямам нужда. Ушите ми са като решетъчна лъжица, има място за половината чифтове.:))

    ОтговорИзтриване
  5. Ето тук вече ти завидях благородно (дали само:-)) И моята сладка слабост са обиците. Фаворит са ми сребърните, но през лятото си позволявам да слагам и други, не прекалено скъпи и ценни, на в тон с дрехите (пуста женска суета).:-)) Много ми харесват всичките, до една!

    ОтговорИзтриване
  6. Ностромо, за другите не знам, мен не ме наказваха по този начин, просто защото ...магаретата така и така са с дълги уши тааа :)))))

    Ел, аз ушите на два пъти ги пробивах, с почивка за престрашаване / и това след сериозна инфекция от едни дрънкулки / като първия път баба ми, която го играеше фелшер в градчето, ме стисна в ръце и просто ми ги перфорира, за ужас на баща ми :D

    Миленка, така ме разсмя с твойте решетъчни лъжици :))))

    Мони, че какво лошо има в този тип суета? :Р Да се възползваме от нея на макс, това казвам аз :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Който го може, ..., го може;)
    Страхотни са, не вярвам да е толкова лесно, както го описваш:)
    Обаче синичките ги вземам за ден-два да ги разходя:-)Благодаряяя...

    ОтговорИзтриване
  8. Може, може, аз не съм като Миленка, да ги нося всичките наведнъж :)))

    ОтговорИзтриване
  9. И аз съм фен на обеците, но ги нося напоследък рядко, но много ми допада жена, която изразява своя стил в обеците си - а твоите са прекрасни!
    Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  10. Мммм, не знам за тази поставка за обеци, но си пази градинския фенер от преди няколко поста, че русалките са леко крадливи същества :).

    ОтговорИзтриване
  11. Мариана, аз още се оглеждам за сатен да си направя онази чудна роза за косите ми :Р

    Дани, Зори, блгодаря ви! :)

    Катя, въобще не ме изплаши, аз само да бях превърнала денонощието поне на 30 часа, щеше да видиш ти :D

    ОтговорИзтриване
  12. Невероятни са!!! Изкусителка такава!!! :)

    ОтговорИзтриване
  13. Ооо, обецииииии! :D Сините ми хванаха окото, а сърцето е чудесно! Аз имам няколко неща от Мурано, които все по-честно нося. Много ги харесвам! :)

    ОтговорИзтриване
  14. страхотни са всичките :) красота :)

    ОтговорИзтриване
  15. Благодаря ви, момичета, много се радвам, че ви харесаха! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Леле,жестоки са!!!Много си задобряла,браво!:)Що не започнеш да продаваш онлайн,че и ние да си взимаме:);
    )

    ОтговорИзтриване
  17. Ами, не знам, самата идея да се "вържа" с нещо подобно ми причинява клаустрофобия, но пък...кой знае, може и да премисля :Р

    ОтговорИзтриване
  18. доста разглеждах сайта на споменатия магазин - наистина има много красиви мъниста, но ми се струва доста скъпо като цяло. Аз редовно пазарувам от Бижуланд и си излизам с цяла торба за 4-5 лв; Във Фемоа, закопчалките са по 50-60 ст, докато в Бижуланд са по 20, най-едрите мъниста са макс 15 ст.

    ОтговорИзтриване
  19. Разликата е в това, че във Фемоа мънистата са от стъкло, иначе за другите дрънкулки разликата е голяма :)

    ОтговорИзтриване
  20. да, за това няма спор - мънистата са много красиви, доколкото разбрах, ръчна работа :)

    ОтговорИзтриване
  21. Оооо, как съм ги пропуснала тия приказни бижута?! Невероятно красиви са, ДИве!
    Възхищавам се на умението, стила и търпението ти!

    Поздрави, Милена :-)

    ОтговорИзтриване
  22. Не ги пропусна в... крайна сметка :)))
    Прегръдка :*

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails