събота, 13 март 2010 г.

Яхния "Мексикана" с пилешко и царевица

Тази седмица сме си у дома, куфарите си почиват, ние НЕ ! В интерес на истината, не се оплаквам от редовното пътуване, дори обожавам да го правя, независимо на близко или надалеч, за кратко или дълго. Дори "Човек" стана от мен, макар и Пантелей да не се казвам :))) 

С други думи трябва да си се поглезим у дома, по всякакъв начин /уф, домашните малко пречат, но ще ги преживеем/.  
Редно ми е, полага ми се да се развихря и в кухнята, а и идеята да направя нещо мексиканско отдавна ме гложди. 
Ето, днес е денят !

Необходими продукти:

- 1 глава кромид лук / аз предпочитам червен/;
- 2 скилидки чесън / аз сложих 5 :)))/;
- 250 гр. пилешко месо;
- пилешки бульон;
- царевица;
- заквасена сметана;
- 3 супени лъжици царевичен  грис;
- червен пипер, черен пипер, сол;
- 2 супена лъжица мазнина /зехтин, примерно/.

Грисът се запържва леко. Прибавят се нарязаните кромид, чесън, месото и се оставят да се задушат. След това се  заливат с пилешки бульон /количеството варира в зависимост от желаната гъстота/,  добавя се сладката царевица, червен пипер и се оставя да ври около 5 минути. 

Сервира се със заквасена сметана, допълнително царевица, овкусява се по желание с черен пипер и с лют червен пипер.





P.S. Малкият я хареса, но със сирене, сметаната не му стигна.
"Въпрос на вкус, казало магарето и...!" :)))

5 коментара:

  1. И на мен ми харесва. Имам една голяма консерва царевица, която свеки ми подари :))), защото мислела, че е грах - не видяла, та ще я направя яхнийката.
    Спокоен и слънчев уикенд... или колкото там остана от него :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Хм,определено е интересно!Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ина, става много вкусна, ако се сложат свежи пиперки,червена, зелена, жълта, а и по-красиво изглежда. За съжаление, моят дечо не ги обича :(, затова слагам червен пипер.

    Ondine, благодаря !

    Усмивки и приятна вечер ви желая !

    ОтговорИзтриване
  4. Интересно предложение, Diva!

    Със сиренце ще се допълва до по-интензивен вкуса.. :-)

    Поздрави и пожелание за ведри и вкусни дни!

    ОтговорИзтриване
  5. Да, Дими, така е, но при нас сиренето е задължителна част от всяко ястие, предястие, включително втори десерт. Само в плодовите сокове не го слагаме :)))
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails