вторник, 13 март 2012 г.

Praha Of My Heart

Имам особено отношение към Прага, някои го наричат спомени, други карма.
Едни са преживели с мен историята "Ще пия само ...Чешка бира в Чехия", знаят я в подробности, нея и цялото онова пътуване, изпъстрено с емоции на всеки ход, а някои знаят само откъслечни разкази :)
Обичам го този град, обичах го преди запивката под часовника, обичам го и сега, днес с особена сила!


Малцина имат способностите да нахлуят в сърцето и да останат там!
Малцина могат да нацелят спонтанно желанията, ей, така, непринудено, с порив като безгрижен слънчев лъч пробил облаци и мъгла, на който би завидяло всяко пролетно утро, всеки солен морски бриз!




Щастливичко си грея тук! Толкова е просто, имам повод, причина и цял куп спомени и бъдещи желания...



P.S. Сигурно сте отгатнали вече, че съм горд, напъчен и нафръцкан собственик на една от картините на Ел. Тази русалка ме отстреля толкова ненадейно, че сега стрелата и ще бъде позлатена и изложена на показ във владенията ми!  :))))
Споменах ли колко съм щастлива? 






21 коментара:

  1. Страхотно е да получаваш подаръци от виртуалните си другари,честито,Диве!
    Още повече,когато са в унисон с онова,което особено много те трогва!
    Същите вълнуващи спомени питая към Виена и все не ми се вярва,че Прага може да я измести от сърцето ми,както ме убеждават постоянно.Но..поживьом-увидим!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, то не е нужно някой някого да измества, може да намериш специално място и за двете...там, някъде, Роси! :)
      Да, подаръците са нещо вдъхновяващо, предполагам и за двете страни, поне при мен е така :)

      Изтриване
  2. Диве, като си помисля, че вече три години откак вихрим танци при всяко пълнолуние, а още не сме пили бира у пражките си владения....Направо трябва да се засрамим и вземем нужните мерки! :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Като се замисля, Токайско или Малага също може да свърши работа, то владения ли са, чудо ли е :)))
      Ще!!!

      Изтриване
  3. ДИве, честито, вече си милионерка! Ще ме черпиш ли с чешка бира? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обещаваш ли си послушен ...по пътя, добре де, вземи си виолата и на едно скерцо ще те почерпя? :Р

      Изтриване
  4. Скерцо с бира! Ихааа, много изтънчено! :P

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесен подарък на любимо място!
    И аз бих пила Чешка бира с теб в Чехия :)
    Не съм виждала Прага, а толкова искам :)))))
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихих, айде, излезе ми име, че пия бира в подбрана компания...само :)))
      Пожелавам ти я, Прага, Дани!
      Хубава вечер и на теб!

      Изтриване
  6. Честито, ДИве :)
    Обожавам този изумителен град!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, нали? Нищо друго сякаш не можеш да изпиташ там :)

      Изтриване
  7. Диве,
    за мен пък Прага си е все още само мечта... не ми се е удавала възможност да скитам много-много навън... Обаче ми е на сърце предварително;))))
    Чудесен подарък!
    И аз бих пила бира с теб в Прага;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Събрахме сееее, остава само да определим дата :Р
      И на теб ти я пожелавам,Марте, такава като в мечтите ти, че и по-хубава!

      Изтриване
  8. Същото мога да напиша за Бърно. Обхвана ме носталгия, а на косъм се размина връщането ни там...
    Страхотен подарък, Иве! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Носталгия изпитвам по още няколко града, Ева, все ще ми се иска да ги посетя отново, и отново, да поживея пак там....засега, мечти си имам :)

      Нощта навън е приказна с тези звезди и ...планети!
      А Юпитер така ми влияе...ох...
      Сладки, чудни сънища!

      Изтриване
  9. Напълно те разбирам, Иве! Не случайно я наричат красавицата на Европа! И да ме прощават франсетата (то и ти си в тази категория :)), но Прага е къде-къде по-романтично и красиво място от прехваления сив Париж :))
    Честити придобивки :)
    С пожелание за едно портретче на Карловия мост :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))), да, в тази категория съм, спор няма !
      Колкото за портретчето, спокойно мога да застана там и да изкарам малко парички...от правенето на портрети, бтв, имам такъв от Париж- гола вода е,той, аз бях напълно...облечена, ахаха, така и не уловиха израза на лицето ми :Р само на къдри ми прилича :D

      Изтриване
  10. Чешка бира - на пъпа на Прага, точно срещу часовника! ;)
    Дано ти се случи отново! То иначе бира няма и да накусиш!:))) Или бъркам? :)))
    Честито за подаръка! Страхотен е!
    Поздрави!
    Миро

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Някои желания се изпълняват бързо, нали?
      За другото си напълно прав,въпреки, че би могло да има и друг повод да ми се допие бира, малък шанс, но все още не невъзможен :D /не, мамо, не, не искам - сигурно ти звучи познато :))))/

      Изтриване
  11. Диве, честито ти подаръче и аз бих се радвала :) Аз пък, незнам защо, но два пъти бях в Прага и така и не ме докосна ... дали не са били големи очаквания или пък неподходящ сезон ... по ирония на съдбата май пак ще имам път натам :))
    Хубава седмица ДИве и пишеш много хубаво!!!

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails