сряда, 21 ноември 2012 г.

Sweet november

Може да не съм любител на есента /въпреки, че съм оценявала красотата, която и е присъща/, но обичам ноември от три години почти толкова, колкото и декември ;)

Като се започне от сутрешната гледка, при отваряне на вратата:



...през пътеката, която очаква мен и забързаната ми походка:


... до двете "умни пейки" в близкия до работата ми парк ...


Нарекох ги така, защото са под една огромна гинко билоба. На тях в спокойно време, извън сериали и сутрешно-обедно-вечерни приготовления стоят поне три-четири симпатични жени на видима възраст над 70 години, които често обсъждат, освен какво са сготвили, къде са пазарували, кой сериал и герой ги вълнува на момента, дали са си пили чая...познайте от какво :D:


Дали съм там или ...отсам...


...все ще намеря начин да обърна гръб на "услужливото привеждане на доказателства" и нежеланото присъствие, на подхвърлените реплики от типа "говоря ти дъще...", както и на факта, че кометата и нейната дъъълга опашка немнуемо ще ме навестяват. 
Затова пей сърце...детето е невинно, а бубу-то ще откара неволи и беди надалеч, където си принадлежат!!!


Всяка прилика с реални събития и лица е ...

17 коментара:

  1. Чудесни снимки и още по-чудесен есенен етюд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тези снимки ми се получиха в слънчево-жълта гама, независимо, че на едната беше валяло дъжд, а пейките снимах в мрачен ден ...

      Изтриване
  2. Супер си е ноември! Много красиви снимки, интересни гледни точки:) Много забавно, страхотно настроение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, супер е ноември, да знаеш само какво съм ти измислила и..на 50% съм готова :)))

      Изтриване
  3. И аз като теб последните години открих и красивата част на есента и нейното очарование, сигурно е защото сме по пораснали, но за щастие още сме далеч пт бабите под " мъдрото дърво" :))
    Красиви снимки и любимата ми локация, тази кола, от последната снимка много и се радвам и все се каня и аз да я щракна :))
    Прегръдки ДИвенце и хубав ноемврийски четвъртък :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ааа, количката я наснимах хубаво, както и цялата градинка, много си го обичаме онова местенце и често пием кафе там :Р

      Изтриване
  4. Много хубав и свеж пост, Диве! Снимките са прекрасни! Поздрави и изпълнен с красиви спомени ноември! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А, малко бях яхнала метлата, но като започнах да пиша и то взе, че ми просветна :)))

      Хубав четвъртък на всички, а както знаем най-хубавото на този ден е, че следва петък :Р

      Изтриване
  5. Много красиви снимки, ДИве! Разгледах, прочетох и си казах "пей сърце..." (до като не съм забравила песничката и не съм заела мястото на "умните" пейки):)))
    Хубав ноемврийски ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. "Пей сърце!" другото сутрешно хапче/лъжичка сироп за превенция е "Майната му!" :)))
      Още ти е далеч за "умните пейки", Снеже :Р

      Изтриване
  6. Много красота и професионализъм лъха от снимките!
    Страхотни са!
    Новият адрес на блога ми е http://rusankafood.blogspot.com
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Дива, чудесна разходка! Тази година есенита е особено красива, приятна и топла. Най-много харесвам жълтите краски, а има толкова много жълто настроение в снимките ти..

    :) Къде е това гинко дръвче?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прекрасни са тези дървета, от години им се радвам как есента ги оцветява в наситено жълто :) Това дърво е всеки ден пред погледа ми :)))

      Изтриване
  8. Свежо и много красиво! Чудесна зареждаща разходка! Прекрасни снимки!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Kolko mi lipstva parvia peizash....... nabiava mi priatni spomeni ot ne mnogo galechno minalo...

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails