петък, 18 юни 2010 г.

Вecoming Myself

Наскоро Катя пусна два прово-въпроса "Becoming malefemale", а после Владо ме хвърли в размисъл с темата "За рамките и хората в тях".

Преодолявайки петъчните неудобства - мързел и развихрено въображение, потушавайки обичайния бунт в стил "Разум Vs Чувства", посегнах на няколко основополагащи науки :)))

Посегателството:
Изказано с езика на математиката, ако житейският път се представи като хипотенуза на правоъгълен триъгълник (АВ), в който единия катет (ВС) е даденостите, дефинирано по рождение - гени и родители, а другия катет (АС) е обстоятелствата по пътя на личното израстване, логично стигаме до уравнение от типа теоремата на Питагор:


Струва ви се много елементарно?
Добреее, оставайки още в 2D пространството, ще вдигнем нивото и ще кажем, че Аз-ът е примитивна функция в определен интервал /време-живот/. Тогава достигаме Нютон и неговите неопределени интеграли:

Където:
F -  е Аз-ът /I, Me, Myself/;
f - дадености, дефинирани по рождение;
dx - обстоятелства по пътя на личното израстване /сума от безкрайно малки величини :)))/.

Но нали всички се напъват да докопат тройката :))) 
Скачаме смело и безотговорно в триизмерното! Да се размърдаме още малко в сивото пространство на горната част от тялото, наречена глава /което въобще не означава притежателите на сив ирис да зашарят с очи!/ Тогава ще кажем следното:

Математиката е опростена физика, а физиката е опростена химия, а химията е опростена биохимия и микробиология!

Ето, че неусетно стигнахме до Божественото начало и Теорията за големият взрив, с други думи:

"Да бъде светлина!"

Изводът:
Аз съм това, което направя от себе си, независимо в какъв математико-физично-химично-биохимичен израз се интерпретирам!

P.S. Пожелавам пълноценни почивни дни, независимо на път, на екзотично място или у дома си останете! Все пак, може да попаднете в необятна Вселена и....когато затворите очи!


5 коментара:

  1. Толкова ме развесели, Самодивка! Тъкмо дремех пред компютъра и ти ме разсъни :)

    Нека са слънчеви и забавни почивните дни и за вас :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Самодивке,
    хвърли ме в "луд размисъл"
    Така и така си знам, че имам генетична основа, която е даденост :)
    От там нататък, всичко е в моите ръце
    / и в божиите, разбира се - не мога да
    не отчета и неговата намеса/
    Усмихнати и прохладни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. И ти си поддържник на релативистистичната идея за формирането на човека. Напоследък много ме вълнува тази тема, но докато преди беше по-скоро в частта за самоизграждането, сега фокусът се е преместил върху нещата отвън, обстоятелствения калъп и доколко това може да наложи някакъв предел. Оплоди ми съзнанието с нови поводи да разшавам онова сивото пространство :).

    ОтговорИзтриване
  4. Липсва една константа в записа на неопределения ингеграл :))) Целенасочено ни "хвърляш в оркестъра", да я разконспирираме, нали :)))

    Много хубаво пишеш и много хубав "показалец" за книжките си измайсторила :)

    Спокойна и усмихната вечер в твоята прекрасна самодивска градина

    ОтговорИзтриване
  5. Тони, винаги си добре дошла и за добро развеселяване :)))
    Дани, ако не е "луд", що иначе да е размисъл :)))
    Катя, това с "оплождането" леко ме смути, предвид някои обстоятелства :)))
    Ехееее,Ина,някой да разбира наистина от интеграли :))) Липсваше ми !

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails