вторник, 13 юли 2010 г.

И пак по кака Сийка

...не съм от тях!

От тези, които вечно се оплакват, критикуват, мрънкат, мразят, жалват колко им е тежко, колко са уникални, чрез своето нещастие и са постоянно в търсене на слушател и публика. 

Защо казвам това ли?
Елементарно, за да оправдая себе си защо не пиша критични отзиви! 
Не ми допада, ама нито никак, да охулвам! Виж, да вкарам ирония и сарказъм, да метафоризирам и алегоризирам, това е моят избор!

И в контекста на гореспоменатото, понеже няма да олухвам...ще хваля: 

 

Филмът разказва за историята на една жена, майка на деветгодишен син /странно съвпадение...дотук/, която избира да пише писма на детето си, за да му спести разочароващатата  истина. Пише от името на неговия баща, когото тя представя за моряк.Малкият получава всеки месец писма от различно място по света.  Истината е, че Лизи- майката на Франки, мести семейството си от град в град непрекъснато, за да избяга от съпруга си. Малкия следи движението на кораба, на който майката е казала, че работи баща му, направил си е карта, на която отбелязва всеки град от пътя. Докато в един момент корабът пристига на пристанището в града, в който са се настанили да живеят. На Лизи не и остава нищо друго, освен да избере мъж, когото да представи пред своя син. 
Като изключим личните ми пристрастия към актьора Gerard Butler, ще кажа, че няма по-подходящ избор за детето и за ...филма :) Изигравайки вълнуващо ролята да бъде баща, очаровайки дете, майка, роднини и приятели, моментът на разкриване на истината за него ще внесе още повече емоции.
За тези, които сондират мнения, yе споделя, че филмът е  с висок рейтинг не само в моите очи!



P.S. Препоръчвам филма на тези, които не са имали възможност да попаднат на него!

8 коментара:

  1. Охо, от кога се канех да гледам този филм и бях го забравила.
    Дано успея тези дни, щом го и препоръчваш.
    А актьора е .....хм, ами Джерард Бътлър е един много чаровен мъж ;-))))

    ОтговорИзтриване
  2. Самодивке,
    свалям го в момента :)
    Нещо не се сещам за актьора,
    ама когато го видя може би ще се сетя!
    Прохладна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за насочването, изглежда интересен:)Прохладна вечер, защото при мен е мнооого горещо!

    ОтговорИзтриване
  4. Значи...да очаквам отзиви скоро :)
    Хубава вечер и от мен !

    ОтговорИзтриване
  5. Дивичке, как ти го обичам позитивизма. Отдавна ми се гледа нещо такова, а определено съм от онези, споменатите в пост скриптума ти. Много благодаря за препоръката и споделянето, ще го гледам :).

    П.П. Понеже пропуснах в предния пост - честита ти нова самодивска риза за блога, да ти краси красивите мисли.

    ОтговорИзтриване
  6. Кой спомена ирония?!;)))) Филмчето е прекрасно! А Джерард играе блестящо! Освен мускули и снажно тяло, определено показва и други неща:)

    Дани, "300", ако си гледала, е те тва е Леонид:)

    Самодивчее, дзаааггг:))

    ОтговорИзтриване
  7. Бътлър е много готин! Да не сте ми го пипнали!
    ;)
    А това за писмата ме навя на Амели Пулен и снимките с градинското джудже...
    :)))

    ОтговорИзтриване
  8. Кате, надявам се да ти хареса филма, хихихи, ризата, ризатааа, премина в нюанси на пепел от рози, абеее, забава :)))
    Ирония, как ти се радвам като ме навестиш, а тебе и Ел....хммм, залитате ми ирланския мачо, усещам бой на момичета в ...черешово желе :))))

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails