сряда, 9 февруари 2011 г.

Sweets for my Valentine

Непритенциозни, ужасно вкусни и с присъствие на кедрови ядки, ей така, за закачка и символика, не на последно място за допълване на ароматите на:

Линцерови сърца с къпиново сладко, овесени и кедрови ядки






Необходими продукти:
125 гр. краве масло;
50 гр кафява захар.
2 бр яйца;
30 мл студено прясно мляко;
80 гр овесени ядки;
50 гр. кедрови ядки;
500 гр брашно тип 500 /бриблизително/;
ванилия;
къпинов конфитюр;
пудра захар за поръсване.

А когато чуеш:
- Еееееее, мамо, защо само сърца, не може ли и други формички?

Какво друго остава, освен да си разиграем един белот/покер : D Така във формата за печене се оказаха правилно подредени в колонки - пика, спатия, купа и каро.
"Аз цакам!"
"Ти цакаш!"
"А, сега на теб!"/едно каро с къпини/
"А,сега на мен една спатия!"
Накрая останаха за снимки само сърца :D
Забава!

Edit

***

За времето-безвремие ще ти разказват,
когато с огнен плам душата ти ликува,
когато устните безмълвни не наказват,
когато  страстен допир раната  лекува!
За истината, чрез сърцето ще говорят,
когато имали са своето безвремие,
когато могат да простят, повторят,
когато вярват - имат дръзновение!
За сляпата омраза що раздухва клада,
ще искат да те впримчат, изгорят,
а таз борба  ще бъде твоята награда!
На Любовта те няма да простят!


За теб желая времето да спира своя ход,
Любовта е дар от боговете, не...хомот!

15 коментара:

  1. Eйц, ДИве :) страхотни са, и снимките много ми харесват :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ама дори и за опитване ли не остана, а аз тайничко се надявах поне една спатия да опитам?
    :(
    Шегичка!!! :)))))
    Много готино изглеждат, да си ги хапнете с кеф!

    ОтговорИзтриване
  3. На тея сърчица щеше да им ходи някой и друг куплет, си мисля... :D

    ОтговорИзтриване
  4. Иве, голямо надцакване е паднало :)
    Но са останали "купите" :)
    Прекрасно предложение и снимки!

    ОтговорИзтриване
  5. Супер! Много са хубави, Самодивка! Вземам си отхапаното сърчице :)))
    Голяма веселба е паднала :)
    Поздрави и целувки на малчо :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудни са станали!
    И на мен, като на Тони отхапаното сърчице много ми хареса :))

    ОтговорИзтриване
  7. Мммм кой каза къпънки...?! Аз ще изям само сладкото и после и спатиите, сърцата ви ги връщам! ;)

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасни ...
    Аромат, вкус и снимки - неустоимо преставяне, Ива!
    Поздрав и усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  9. Много красиво! И изкушаващо.. и романтично.. Браво, Дива!

    Поздрав и усмихнати, нежни и вкусни дни :-)))

    ОтговорИзтриване
  10. Аууу, пък аз не мога да играя карти...

    ОтговорИзтриване
  11. Много са хубави, с едни елегантни извивки....
    Както си пия сега кайвето, да имаше 2-3 такива сърца да излапам.....
    С усмивка
    Мария

    ОтговорИзтриване
  12. Романтично, ароматно и закачливо :-)
    Колко му трябва на човек да се усмихне :-)

    Слънчев ден :-)

    ОтговорИзтриване
  13. Направо ме омая с този стих,
    безмълвен тука ме остави,
    сълзите от очите си изтрих,
    усмивка на лицето ми постави.
    Че любовта е дар от боговете,
    това е истина неоспорима,
    ако не можете да я прозрете,
    щетата е непоправима.
    Хомотът по-приляга на конете,
    тук логиката е непоклатима,
    ако не сте съгласни - извинете,
    но истината е за вас незрима.

    Тез вкусни сърчица и чуден стих,
    о, Дива - радвам се че ги открих.

    :) :) :)

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря за коментарите!
    Хубави почивни дни ви желая!

    ОтговорИзтриване

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails