петък, 24 юни 2011 г.

Целият див лъх на гората



Тази нощ Вещери, Змейове, Самодиви, посестрими и побратими празнуваме!

Тази нощ Земята и Небето ще се отворят, син огън  над имането, скрито в размирни времена, ще грее, ще примамва!

Ела!
Ще видиш как ми се вричат, за да откупят силата на билките! 
На гости ще ме канят в последната къща на селото, тази, която е най-близо до гората! В пълно мълчание край огъня ще ми танцуват, еньовски венци ще ми правят, хляб от първия житен клас ще ми поднасят! Тайните за увиване на омайна китка ще искат да им издам!


Ела!
Чуваш ли ритъма на танца?
Усещаш ли го? В природата ти е!
Ако си забравил стъпките, ще ти покажа!
Ако си уморен, отпий от отварата, която на бавен огън, в нов съд от смълчана вода направих! Целият див лъх на гората ще усетиш там!
Краката ти сами ще те понесат във вихрения танц!

Ела!


Орисия


В прегръдката ми всичко друго ще забравиш !
Тъга, умора в сладка леност ще се преобърнат.
От хорска злоба, завист, суетата ще се избавиш!
Дързост, младост във сърцето ти ще се завърнат!

Магия туй е, силна и на Самодивата подвластна!
Ръцете бели пак ще те изгарят с нежност, с ласка.
Косите черни носят горски дъх със жилка сластна,
на кръста билките се вплитат в цветната препаска.


Ела! Нощта за нас ще бъде бягство дивно,
във танц, за нас създаден, ще ни води ритъм !
Минутите ще си подремят дълго и  наивно.
Къде е Слънцето? Зората няма да попитам!

Със силата на твоите желания, Вселената ти отговаря!
В началото изпитва ни, а на финал врата отваря !





Аз тук при тебе ще стоя и никога няма да те оставя да се сърдиш!

P.S.  Честит имен ден на всички, носещи имената: Еньо, Енчо, Иванка, Иван , Ивета, Йоана, Йоан, Яни, Яна, Янина, Янка, Янита, Янко, Янчо!

The Secret Garden

Meet The Author

Related Posts with Thumbnails